Fredag

Hej svejs i lingonskogen !

Idag har jag gjort en massa viktiga saker och det känns bra, är trött nu ...I morse så var jag hos läkaren, som var toppen. Han bad mig beskriva mina problem och vad jag ville ha hjälp med och det var så skönt, jag fick beskriva min situation och problematik. han lyssnade och jag fick hjälp med det jag ville, så nu har jag fått motion på recept, remiss till en sjukgymnast och ska ta en massa blodprover. Han tyckte jag var en klok person som ville komma igång efter en lång tuff period och att jag har en sund inställning.

Så har jag varit på jobbet och lämnat papper som skulle in och så har jag tömt mitt skåp för i höst ska jag jobbat på ett annat ställe.Efter det var jag och fixade svinen som vanligt...

Nu har jag hämtat Amanda och vi har handlat lite..I kväll är det bara lugnt, lugnt och lugnt...och lite fotboll för Bajen spelar...

OS
Sverige vann semifinalen efter en rysare i tennis dubbeln så nu väntar finalen :-) Heja Sverige !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va skönt att det gick bra hos läkaren.

Jag måste ockå ta tag i det.



Och tjejerna vann Handbollen så nu går dom vidare.

Jättespännande match - och jag tittar aldrig på handboll i vanliga fall.



kram



2008-08-15 @ 18:15:35
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0