En lugn och slapp kväll....

När vi var ute och handlade förut så gick vi förbi Friskis och Svettis lokalerna här i Farsta och dem har jättefina lokaler...Stort styrketräningsrum, gympasal och spinningsal...Där ska vi börja träna snart :-D
Ser fram emot det...

Tränar ni och vad i så fall ?

Till middag idag blev det potatis, pannbiff, sås, ärter och morötter och lingon och det var jättegott..

Vad har ni ätit till middag ?

Jag har suttit och tittat på kläder till Amanda jag har tänkt att beställa och jag får beslutsångest för det finns så mycket fint i så många olika färger....Amanda vill ha i princip allt...Ska beställa om ett par dagar..

Jag köpte en topp och en tröja till mig idag på Gina Tricot  och här kommer bilder på det...

         

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0