Allmänt svammel

Vi ( jag och lilleman ) gick ut en stund i centrum och kollade lite i affärer, måste köpa en jacka till Viktor snart. Det finns så mycket roliga kläder till småttingar, vi var inne på kappahl och Lindex och det fanns jättetuffa grejer *vill köpa*

   
 

Dem här bodysarna kollade jag på och dem gillade jag.Vad tycker ni ?

Idag börjar gröna tunnelbanelinjen gå igen från Farsta efter flera månaders uppehåll. Dem har lagt nya spår då det behövdes, denna linje var den som byggdes först av alla på 60-talet. Det har funkat bra med bussarna men det är skönt att t-banan är igång igen...

OS

Susanna Kallur ramlade idag på första häcken under tävlingen och det var så synd, det kändes så ledsamt för hon fick inte över benet på nåt vis. Hon blev så ledsen och jag kände så med henne för hon ville ju det här så mycket och hon var så taggad.



Om en stund så kommer Michaelas och Ernestos tåg in på Centralen,  så nu har dem varit en vecka i Mora och haft det toppen bra. Det blir skönt att dem kommer hem så är det som det ska vara ;-)


Kommentarer
Postat av: Misen

Jättegulliga bodysar!

2008-08-18 @ 16:00:26
URL: http://homeostas.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0