080808

Är det på nåt sätt inte ett magiskt datum ? Åttonde i åttonde 2008, lite coolt faktiskt :-)
En kompis till mig gifter sig idag, detta häftiga datum. Inga problem att komma ihåg bröllopsdatumet där inte..

God morgon på er !
Natten har varit som vanligt, alldeles för lite sömn...Känner mig trött och grinig och som att barnen klänger på mig hela tiden. Det ska bli skönt att Amanda börjar på dagis på måndag för det behövs..

Jag har precis diskat och jag konstaterar återigen hur äckligt det är med disktrasor, dessa blöta, kladdiga och bakteriefyllda monstren. Det är bra att dem finns att torka rent med men synd bara att dem blir äckliga så fort...

Likadant är det med damm ! Varför ska damm finnas ?
Det är jobbigt att hålla efter och sen nyser man när man får in dammpartiklarna i näsa och mun. Var i ekosystemet fyller dammet en funktion ? För att ge kvalster näring ???

Nu ska jag fortsätta att städa lite tror jag, tills lilleman vill gå och sova...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här ska också städas idag !



Ja, det där med sömnen är ingen höjdare.

Vet precis hur det känns när man vaknar och inte har fått sova ordentligt. Ögonen känns som två uppsvullna bollar och kroppen ska vi inte prata om.



Ha en jättebra fredag.



kramiz

2008-08-08 @ 11:12:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: evelina

godmorgong maria

2008-08-08 @ 11:28:30
URL: http://evetj.blogspot.com/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0