Hola !

Idag är det en ny dag som bjuder på blå himmel och solsken *det är lycka det* och vi har börjat dagen med att stiga upp tidigt och äta frukost. Vi har kollat på ett känslosamt "spårlöst" där 2 systrar sökte sin mor i Chile och sen kollade vi på Du är vad du äter med Per Morberg som gjorde potatis och purjolökssoppa och fiskspett och sen tog dem båten ut i skärgården och grillade. Åh , vad underbart med sommar, sol och natur och känna den mjuka vinden smeka kinderna :-)  Jag längtar så intensivt mycket efter sommaren...

Nu ska jag packa  badkläder och dona med annat innan vi ska till min stora tjej och fika innan vi åker till simskolan...Tjing !!!

image234

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0